Søk i denne bloggen

torsdag 22. juli 2010

ADVARSEL: Sterkt avhengighetsskapende!




Må rett og slett komme med en aldri så liten lovprisning. Jeg elsker kaffe generelt og iskaffe spesielt. For å være helt spesifikk dreier det seg om: Stockfleths Iskaffe Mocca.
Jeg er totalt hekta og det er bare noe av det beste jeg kan få tyllet i meg for tiden- når det gjelder drikke!
Den inneholder bla espressokaffe, melk, knust is og Vahlrona kakaopulver. What`s not to like???, spør jeg...
Skikkelig intens sjokoladesmak, akkurat passe søt og med en anelse bitterhet fra kakaoen og en herlig kaffesmak- ren og skjær nytelse!

Hvordan jeg skal overleve tre uker ferie uten denne salighethetsskaperen er meg en gåte...Det kommer nemlig ikke til å være en eneste Stockfleths i mils omkrets...

I det hele tatt synes jeg Stockfleths er en oase for kaffeelskere. Sjekk ut på: www.stockfleths.no
(nei, jeg er ikke sponset av dem, men kaffen er bare digg...)

1 kommentar:

  1. Her skulle det vært en kobling, men den kom altså ikke med...
    Jeg prøver igjen. Sjekk: www.stockfleths.no

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails