Søk i denne bloggen

torsdag 30. september 2010

Hurra, en gevinst!



På tirsdag fikk jeg en overraskelse i posten, som jeg blei kjempeglad for! Ville bare dele det med dere, siden det er matrelatert. Jeg vant 5 stk gavekort til bondens marked, på til sammen kr 1000! Det synes jeg var morsomt, perfekt premie for meg. I dag starter Matstreif festivalen i Oslo, med bla nasjonalt bondens marked. Så hvis ikke det hadde vært for at jeg skal til Budapest, skulle jeg nok svidd av noen av kortene der.
I Budapest skal jeg bla. på vinsmaking på en vingård som leverer viner til restauranter med stjerne i Guide Michelin. Det trur jeg blir stas, og det skal nok komme bilder og slikt derfra i neste uke.

Det er to fine ting å glede seg over, og det trengs akkurat nå. Grunnen til det kan du lese om i bloggen "de små ting" i blogglisten min til høyre på siden. Så tankene mine er hos familien i Århus for tiden.
Ønsker dere en kjempefin helg alle sammen, jeg er tilbake neste uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails